نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود فریمور مودم TP\-LINK TD\-W8951ND Ver 5.1

با سلام خدمت دوستان
برای آپدیت مودم تی پی لینک مدل TD-W8951ND V.5 با مشخصات زیر طبق مراحل پائین اقدام کنید
 
برای این نسخه  Firmware Version: 5.0.0 Build 120522 Rel.23978 از لینک زیر استفاده کنید
 
TD-W8951_V5_140226
 
برای این نسخه  Firmware Version: 5.0.0 Build 131104 Rel.09041 از لینک زیر استفاده کنید
TD-W8951_V5_140306
 
 
۶ روش تغییر رمز پیشفرض Admin مودم TP-Link ، D-link ، Zyxel ، ایرانسل و


حتما برای متصل شدن به اینترنت با انواع مودم ها سر و کار داشته اید و
شاید در این میان سری هم به تنظیمات آن ها زده باشید. در تنظیمات مودم به
قابلیت ها و ویژگی های بسیاری می توان دسترسی داشت. با این حال دسترسی راحت
به این تنظیمات می تواند  از لحاظ امنیتی خطرناک باشد. بنابراین تغییر رمز
عبور پیشفرض مودم همواره از مهم ترین کارهایی است که باید حتما انجام شود.
در این مطلب انزل وب هم به آموز
تعمیر مودم و تعویض آداپتور
تعمیر برد 
تعمیر برد وایرلس
ریست کردن پسورد
کالیبره کردن مودم
تعویض انواع پورت های شکسته یا آسیب دیده

برندهایی که در بخش تعمیر مودم تعمیر می شوند:
ایسوس Asus
دی-لینک D-Link
ادیمکس Edimax
کوردیا Cordia
تی پی-لینک TP-Link
زایکسل Zyxel
سی نت cnet
شاتل تک Shuttle-tech
تلنت Talent
ام اس ای MSI
کامترند Comtrend
تندا Tenda
جی نت GNet
لینک سیس Linksys
ترندنت Trendent
توتولینک Totolink
تغییر رمز وای فای در مودم های Dlink و Tp-link
در این مقاله به آموزش تغییر رمز وای فای در مودم های مختلف خانگی مانند دی لینک و تی پی لینک می پردازیم . مواردی که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم:
تغییر رمز مودم های DLink
تغییر رمز مودم های Tp-Link
برای تغییر رمز وای فای مودم نیاز است که سیستم شما ( موبایل یا کامپیوتر ) به مودم یا روتر متصل شده باشد، اگر برای بار اول است که می خواهید وای فای مودم را فعال و رمز آن را تغییر دهید احتیاج به یک عدد کابل شبکه (کابل L
اپل کسب و کار مودم موبایل اینتل را خریداری کرد.اپل روز گذشته اعلام کرد که بخش اعظمی از کسب و کار مودم موبایل اینتل را با عقد قراردادی به ارزش یک میلیارد دلار خریداری می کند. به این ترتیب ۲۲۰۰ کارمند اینتل نیز به اپل محلق خواهند شد .اینتل قرار نیست که کاملا از کسب و کار مودم خارج شود و این شرکت همچنان میتواند به تولید مودم برای پی سی، دستگاه های اینترنت اشیاء، ماشین های خودران و هر چیز دیگری غیر از موبایل ادامه دهد. 
بعضی اوقات پیش میاد با لپ تاپ به مودم می تونید وصل بشی و اینترنت لپ تاپ اوکی هست ولی با گوشی اینترنت قطعه ولی حجتی رمز وایرلس مودم رو با گوشی درست می زنید و حتی می نویسه connected یعنی به مودم وصل شده ولی گوشی نت نداره.
علت اینه که توی تنظیمات مودم ، به احتمال زیاد اندروید شما یا آی پی گوشی شما بلاک شده.
باید برید تو مودم ( توی مرورگر بزنید 192.168.1.1  و بعدش یوزر پس رو admin  admin بدید)
سپس از لیست بلاک ها درش بیارید:
گزارشی جدید به تاریخ عرضه مودم 5G اینتل اشاره می کند. این مودم از سال 2020 در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.
کوالکام و سامسونگ مودم های 5G خود
را معرفی کرده اند و امسال آن ها را روانه بازار می کنند. کوالکام چیپست
اسنپدراگون 855 را در نسخه ای مجهز به مودم 5G در اختیار تولیدکنندگان قرار
می دهد و سامسونگ نیز به تازگی گلکسی اس 10 5G را معرفی کرده است.
ادامه مطلب
با سلام عکس که مشاهده می کنید عکس مودم zyxel است که 1 پورت کابل پچ کورد داره و انتن دهی متوسط برای استفاده در منزل پیشنهاد میشه در ادامه ما قصد داریم با ایده که داریم مودم ها را دگرگون کنیم شرکت ما قصد دارد نویز مودم های وایرلس را از بین ببرد به صورتی که مودم هیچ گونه ضرری ندارد و 24 ساعت در کنار شما فعالیتش را بکند و به شما و خانوادتان اسیبی نزد.
فروش مودم پشتیبانی 
اگر از علاقه مندان به تجهیزات شبکه هستید و به دنبال یک مودم روتر کاربردی با مشخصات کامل هستید می توانید نگاهی به مودم روتر تی پی لینک مدل TP-LINK Archer MR200/AC750 V3 بیاندازید. در ادامه برخی از مشخصات فنی این مودم تی پی لینک را بررسی کنید:

دارای 5 آنتن شامل 2 آنتن خارجی و 3 آنتن داخلی وایرلس
قابلیت پشتیبانی از IPV6
دارای محدوده فرکانسی 2.4 تا 5 گیگاهرتز
دارای استاندادر های IEEE 802.11ac/n/a 5GHz - IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz
و .
برای مشاهده سایر مشخصات مودم روتر تی پی لینک Archer MR200/AC75
اگه مودم ADSL تون دچار قطعی شد، بهتره اول از روشن بودن و اتصال صحیح اون به خط تلفن و کامپیوتر اطمینان حاصل کنین. حالا باید از فعال بودن سرویس اینترنتتون مطمئن بشین. علامت اصلی فعال بودن خط ADSL، روشن چراغی به همین اسم روی مودم هست. اگه این چراغ روشن میشه ولی شما به اینترنت دسترسی ندارین، ممکنه اشتراکتون تموم شده باشه. یه کار دیگه هم که باید بکنین اینه که با یه تعمیر مودم دیگه هم اتصال رو چک کنین؛ چون ممکنه اتصال قطع باشه و چراغ به خاطر خرابی روشن ب
آداپتور مودم
در صورتی که مودم شما مدام قطع و وصل می شود,احتمال زاید مشکل از آداپتور مودم شما می باشد.قیمت آداپتورهای مودم پایین است و به راحتی می توانید یک نمونه ی با کیفیت و اورجینال را جایگزین آن بکنید.قبل از خرید توجه کنید که ولتاژ آداپتور مودم باید دقیقا مطابق با ولتاژ مودم شما باشد اما آمپر می تواند پایین تر یا بالاتر از مودم باشد.
نحوه تغییر رمز وای فای در انواع مودم ها
تغییر رمز وای فای مودم یکی از ساده ترین و در عین حال مهم ترین کارهایی است که دارندگان مودم های خانگی باید آن را یاد بگیرند. به این نکته توجه داشته باشید که در مواردی رمز وای فای شما را کسانی دارند که نباید داشته باشند، در چنین موقعیت هایی به آسانی با عوض کردن رمز وای فای می توانید دسترسی آن ها را وای فای خود قطع کنید. با ما همراه باشید تا به صورت تصویری و قدم به قدم روش تغییر رمز وای فای را به شما آموزش دهی
مودم چیست؟
مودم (Modular-Demodular) یا Modem سیگنال ها را برای ارتباط بین دو رایانه مدوله و یا دمدوله می کند. درواقع مودم در سمت فرستنده داده های دیجیتال را به آنالوگ تبدیل کرده و ازطریق خطوط مخابراتی به گیرنده می فرستد و سپس در سمت گیرنده مودم دیگری سیگنال آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرده و به گیرنده تحویل می دهد.
در شبکه های کامپیوتری دو نوع مودم وجود دارد:
مودم های معمولی
مودم های ADSL
مودم های معمولی دارای دو نوع می باشند:
مودم های داخلی (Internal Modem)
مودم ه
به نام خدا
بسیاری نرم افزاری رایگان برای موبایل موجود می باشد که شما میتوانید با نصب روی گوشی خود تمامی مودم های همسایه ها را هک نمایید 
برای جلوگیری از این کار شما باید گزینه wps  را در مودم خود غیر فعال نمایید
برای اینکار بعد از اینکه آی پی مودم را که اکثرا 192.168.1.1 می باشد با زدن یوزر و پس Admin ,admin  وارد شدید 
به قسمت wireless  بروید و دنبال گزینه wps  بگردید و آنر ا غیر فعال و یا استفاده از آن را بر روی حالت no  بزارید
تکنولوژی VDSL مخفف عبارت Very-high-bitrate Digital Subscriber Line به معنی DSL با نرخ بیت بسیار بالا است. VDSL نسل جدیدی از فناوری های DSL است که بر روی بستر کابل‌های مسی ارائه می شود و به عبارتی نسل بعدی فناوری ADSL محسوب می شود. مودم های VDSL می توانند پهنای باند 52 مگابیت بر ثانیه و آپلود 16 مگابیت بر ثانیه را ارئه دهند که بیش از 6 برابر مودم های ADSL است. البته این پهنای باند استاندارد مودم های DSL است و در حالت تئوری می توانند تا 300 مگابیت بر ثانیه را نیز ارائه دهند.
ادامه مطل
قیمت مودم روتر های شرکت لینکسیس
لینک سیس یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید و طراحی ابزار های اتصال به شبکه و سخت افزار های دستیابی به اینترنت است، در ادامه ی این مطلب شما عزیزان را با قیمت بروز مدل های مختلف مودم و روتر های این شرکت آشنا می کنیم.
البته که برخی از این مدل ها به دلیل امکانات اضافه ای که دارند قیمت های خاص تری در بین دیگر مودم ها خواهند داشت و به نسبت دیگر مودم روتر ها نیز کمی بالا تر است. ضمن این که این محصولات با گارانتی های مخت
اگر به سایت ایرانسل مراجعه کرده باشید یا با حضور در یکی از دفاتر این شرکت برای اینترنت ثابت TD-LTE ثبت‌نام کنید؛ چندین مودم TD-LTE به شما پیشنهاد می‌شود. کدام‌یک از مودم‌های TD-LTE ایرانسل برای شما مناسب است؟
این روزها برای استفاده از اینترنت بی‌سیم و قابل حمل دو گزینه پیش‌رو دارید: اینترنت ۴G و اینترنت TD-LTE. ما قبلا در یک مقاله دیگر به طور مفصل درباره تفاوت‌های هریک از این دو نوع اینترنت و مودم‌های آن‌ها صحبت کردیم. 
اما اگر تصمیم خودتان را گرفت
 
تعمیر مودم
 
به اینترنت از طریق مودم ADSL یا وایرلس خود، با مشکل مواجه هستید؟! برای برطرف کردن این مشکل، یک راه پیش رو دارید و آن هم، فهمیدن زبان مودم یا عیب یابی Router است. با آی‌‌تی‌رسان همراه باشید، چراکه در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه‌ی عیب یابی router تان بیشتر آشنا سازیم!
 
1- مودم‌ خود را مجددا راه‌اندازی یا Reboot نمایید.
آیا در هنگام ایجاد مشکل در اتصال به‌ اینترنت، تلاش کردید تا مودم خود را مجددا راه‌اندازی نمایید؟! اگر پاسخ شما
آشنایی با پنل تنظیمات مودم های 3G و 4G LTE ایرانسل

قصد داریم در این مقاله به صورت کامل با کنسول تنظیمات مودم های همراه ایرانسل آشنا شویم.
با توجه به فراگیر شدن مودم های همراه 3G و 4G LTE ایرانسل قصد داریم در این مقاله به صورت کامل با کنسول تنظیمات مودم های همراه این اپراتور آشنا شویم تا کاربران بتوانند تنظیمات مورد نیاز و البته دلخواه خود را بر روی مودم ها انجام داده و از قابلیت های دستگاه خود استفاده ی کامل نمایند.
ادامه مطلب
نحوه تغییر رمز عبور وای‌ فای در انواع مودم ها
امروزه استفاده از اینترنت، به امر جداناپذیری در زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌ است و به همین دلیل بحث امنیت اطلاعات بسیار مهم است. بسیاری از کاربران از اینترنت و شبکه وای‌فای استفاده می‌کنند و ایجاد رمز عبور وای‌فای، برای آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد و باعث برقراری بیشتر امنیت اطلاعات شخصی می‌شود. همین‌طور بسیاری از افراد سودجو، شبکه‌های وای‌فای را هک می‌کنند و از ترافیک آن‌ها به صورت غیر قان
همزمان
با آغاز تلاش ها برای راه اندازی شبکه های مخابراتی نسل پنجم، کوالکوم نیز
یک مودم نسل پنجم تولید و آماده عرضه به بازار کرده است. 
 به نقل از آناندتک، همزمان
با آغاز تلاش ها برای راه اندازی شبکه های مخابراتی نسل پنجم، کوالکوم نیز
یک مودم نسل پنجم تولید و آماده عرضه به بازار کرده است. این شرکت که به
تازگی تراشه پیشرفته اسنپ دراگون 855 را برای استفاده در گوشی های هوشمند
تولید کرده، از مودم نسل پنجم X55  نیز رونمایی کرده است.
 

ادامه مطلب
به نام خداوند بخشنده مهربان.
با سلام.
در این مطلب به شما مخاطبان عزیز آموزش میدهیم که چگونه امنیت مودم خود را بالا ببریم تا احتمال هک شدن مودم خود را کم کنیم.
برای شروع یک کامپیوتر شخصی (لبتاپ یا کامپیوتر)نیاز است. با استفاده از کابل لن (LAN) که معمولا زرد رنگ هستند مودم را به لب تاپ یا کامپیوتری که میخواهید از آنجا تنظیمات مودم را تغییر دهید متصل کنید. حالا تمام مراحل زیر را برای امنیت کامل مودم خود انجام دهید. 
ادامه مطلب
اولین قدم برای عوض کردن رمز وای فای ورود به تنظیمات مودم است. برای این کار آدرس آی‌پی مودم را داخل مرورگر وارد کنید و کلید اینتر را فشار دهید. آدرس آی‌پی مودم بسته به مدل آن متفاوت است اما در اکثر مودم‌ها این آدرس 192.168.1.1 است. در برخی مودم این آدرس می‌تواند 192.168.0.1 نیز باشد. برای به دست آوردن آی‌پی دقیق مودم قدم‌های زیر را دنبال کنید:
 
در منوی استارت Command Prompt را سرچ کنید و آن را باز کنید
پس از باز شدن دستور ipconfig را داخل آن بنویسید و کلید اینتر ر
تصویر تست نرم افزار 
فقط با یک دکمه رمز وای فای رو پیدا کنید 
این نرم افزار بر روی مودم های معمول که تقریبا همه از این مودم ها استفاده میکنند کار میکند
بر روی 100 مودم تست شده
تضمین بازگشت مبلغ در صورت کار نکردن نرم افزار 
فروش فقط به مدت 2 روز 
پس سریع بگیرید و لذت ببرید 
این نرم افزار برای اندروید 2.1 به بالا است
دانلود - 4500 تومان
 
مودم i60 h1 گرچه همان ۶۱۲ هواوی است اما در نوع لاک شده اپراتور ایرانسل باندهای 3 و 7 برا FDD و 42 برا TDD پشتیبانی میشود (منبع)
فریم‌ویر مودم B612s-25d (فقط این مدل B612) باز و آنلاک است و شما می‌توانید تنظیمات و کارهای مختلفی در آن انجام دهید. از قفل کردن مودم روی یک دکل آنتن موبایل یا انتخاب باند فرکانسی و قفل کردن روی یک باند خاص تا cA و MIMO 4×4 و کارهای دیگری که معمولا کاربران حرفه‌ای سراغش می‌روند و دوست دارند و کنجکاو هستند.
مودم B612 فقط از فرکانس ۲.۴ گیگاه
مودم جی دات بیز پروسند 1099B
مودم جی دات بیز پروسند 1099B مودم هایی هستند که امکان دریافت و تبادل دیتا را با پهنای باند زیاد فراهم میکنند این استاندارد نسل جدید مودم های DSL می باشد که کار تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و بالعکس را با ظرفیت بالای انتقال انجام می دهند.مودم که از کلمه MODULAR-DEMODULAR گرفته شده است یعنی وسیله ای که با آن سیگنال ها را مدوله یا دمدوله (پیمانه ای) می کند.این وسیله قطعه ای است که یک آنالوگ حامل سیگنال را به اطلاعات دیجیتالی ر
مودم جی دات بیز پروسند 5110H
مودم جی دات بیز پروسند 5110H مودم هایی هستند که امکان دریافت و تبادل دیتا را با پهنای باند زیاد فراهم میکنند این استاندارد نسل جدید مودم های DSL می باشد که کار تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و بالعکس را با ظرفیت بالای انتقال انجام می دهند.مودم که از کلمه MODULAR-DEMODULAR گرفته شده است یعنی وسیله ای که با آن سیگنال ها را مدوله یا دمدوله (پیمانه ای) می کند.این وسیله قطعه ای است که یک آنالوگ حامل سیگنال را به اطلاعات دیجیتالی ر
انیمیشن آقای لینک 2019 با دوبله فارسی,دانلود Missing Link 2019 BluRay 1080p,دانلود انیمیشن پیوند گمشده Missing Link 2019,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن میسینگ لینک 2019,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Missing Link 2019,دانلود رایگان انیمیشن Missing Link 2019,دانلود زیرنویس فارسی Missing Link 2019,دانلود کارتون Missing Link 2019 با دوبله فارسی,دانلود کارتون لینک گمشده 2019 دوبله فارسی,
ادامه مطلب
قرمز شدن چراغ اینترنت مودم یکی از موارد اعصاب خورد کنی است که برای بسیاری از کاربران مودم های ADSL اتفاق می افتد. در چنین شرایطی پیشنهاد می کنیم ابتدا مودم خود را ریست کنید. اگر مشکل برطرف نشد از آزاد بودن خط رانژه شده اطمینان حاصل کنید و اسپلیتر ها را بررسی نمایید. پورت Line باید به خط ورودی از پریز تلفن ، DSL به کابل متصل شده به مودم و Phone به کابل متصل شده به دستگاه تلفن وصل شده باشد.پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص علت قرمز شدن چراغ ا
اینترنت کامپیوتر خونه خیلی کنده، اون‌قدر کند که یه فایل کوچیک رو هم به زور می‌تونم آپلود یا دانلود کنم. در حالی‌که وقتی با گوشی از طریق وای‌فای به‌کمک همون مودم وصل می‌شم به اینترنت، سرعت خیلی خوبه. بنابراین مشکل از آی اس پی و مودم و خط تلفن نیست. هر چی هست، زیر سر این کامپیوتره‌ست. کسی می‌دونه مشکل چی می‌تونه باشه؟ دارم زجر می‌کشم از دستش!
+ فردا سمینار دارم. باید به اساتید گزارش پیشرفت رساله‌مو ارائه کنم. یه کم استرس دارم. این چند وقت غ
تعمیر مودم جیبی و مودم همراه
اگر مودم همراه یا مودم جیبی شما با خرابی مواجه شده است و به دنبال تعمیر مودم همراه خود هستید خواندن این مطلب می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. در این مطلب درباره مودم های همراه، عمده ترین مشکلاتی که برای مودم های همراه پیش می آید، خدماتی که برای تعمیر آن ها ارائه می شود و برندهای تولید کننده این محصول صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.
 
مودم های همراه و مودم های جیبی
از زمانی که شبکه های ۳G و بعد از آن ۴G به شبکه های
مودم جی دات بیز سیپ ترانک (Sip Trunk G.SGDSl.BIS)
مودم جی دات بیز چیست؟
مودم G.SHDSL.BIS مودم هایی هستند که امکان دریافت و تبادل دیتا را با پهنای باند زیاد فراهم میکنند. این استاندارد نسل جدید مودم های DSL می باشد که کار تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و بالعکس را با ظرفیت بالای انتقال انجام می دهند.
کاربرد مودم جی دات بیز چیست؟
مودم های جی دات بیز یا G.SHDSL.BIS توانایی پشتیبانی تا 4 زوج سیم را دارند و از قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات با سرعت 5656 کیلو بایت بر ثانی
بسم الله الرحمن الرحیم
آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که اینترنت ADSL تان قطع و وصل شود و چراغ اینترنت مودم تان چشمک زن شده یا خاموش و روشن شود؟ خوب است بدانید که این مشکلِ بسیاری از کاربران اینترنت ADSL است که در این مقاله سعی کرده ایم راه های رفع آن را شرح دهیم.
با بالا رفتن سرعت اینترنت در کشور و آزاد شدن پهنای باند برای شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت ADSL ، مشاهده شده است بسیاری از کاربران اینترنت های پرسرعت (2 مگابیت بر ثانیه به بالا) دارای ق
آپدیت فريمور مودم آشنای اول مخابرات
برای اولین بار تست شده + آموزش تصویری
مدل : Arg-W4
نسخه آپدیت : 3.0.2
حل مشکل ذخیره نشدن تنظیمات
حل مشکل قرمز شدن چراغ اینترنت
حل مشکل ذخیره نشدن رمز وایرلس
در صورتی که بعد از پرداخت موفق به دانلود فایل نشدید به آی دی من در تلگرام پیام بزنید
Ghasemsalehii@
خرید و دانلود فایل ☟
مودم مخفف عبارت مودولاتور- دمودولاتور به معنی مبدل آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ است. به این مفهوم که مودم داده را به صورت آنالوگ از خط تلفن گرفته و به صورت دیجیتال به کامپیوتر و بالعکس می‌دهد.
تا چند سال پیش مودم‌های Dial-Up که ممکن بود به صورت اینترنال یا اکسترنال باشند، رایج بودند اما امروزه مودم‌های ADSL رایج و پرسرعت هستند.
مودم‌های Dial-Up نمی‌توانستند از خط تلفن همزمان برای اینترنت و تلفن استفاده کنند و در صورت زنگ تلفن، اینترنت قط
شما ممکن است به دلایل مختلف نیاز داشته باشید نسبت به تغییر رمز وای فای خودتان اقدام کنید. هک شدن رمز وای فای ، تکراری بودن و یا لو رفتن آن می‌تواند برخی از دلایلی باشند که شما وادار کنند رمز وای فای خودتان را تغییر دهید. ما در این مقاله از مجله تکنولوژی ژیتک قصد داریم در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را به شما آموزش دهیم.
آموزش تغییر رمز وای فای
اولین قدم برای تغییر رمز مودم وای فای ورود به تنظیمات مودم است. برای این کار آدرس آی‌پی مودم را داخل
یکی از ابزارهای رایانه ای وپرکاربرد برای اتصال دو کامپیوتر به هم ، که البته این دو کامپیوتر میتوانند هرکدام شبکه ای از رایانه ها باشند ، مودم است.
برای اینکه متوجه نحوه کار یک مودم ADSL بشویم ، باید ابتدا در مورد نحوه کار مودم های DSL ، صحبت کنیم. اتصال DSL یک ارتباط پرسرعت است که کاربران میتوانند هنگام اتصال به اینترنت از خطوط تلفن هم استفاده کنند.این نوع از مودم ها نسبت به مودم های دیگر از سرعت بیشتری برخوردار است و نیازی به سیم کشی جدید نیز ندار

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها